×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
انبار احتكار لوازم خانگی در رشت پلمب شد

به گزارش خط گیلان، سرهنگ “حسين محمدپور” با بيان اينكه گسترش قاچاق کالا، اثرات منفی بر تولید داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه را برهم می‌زند اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

وي در ادامه گفت: در پي دريافت خبر احتكار لوازم خانگی در يك واحد صنفی در بازار شهرستان رشت، پيگيري موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان گيلان افزود: ماموران پليس امنيت عمومي با تحقيقات صورت گرفته و تلاش‌هاي شبانه‌روزي پس از اطمينان از صحت موضوع، محل احتکار اين لوازم را شناسايي كرده و با هماهنگي قضائي به اين مكان اعزام شدند.

اين مقام انتظامي از کشف ۳۶ دستگاه لوازم خانگی احتكار شده از قبیل یخچال، کولر، تلویزیون و ماشین ظرفشویی از واحد صنفی مورد نظر خبر داد و اذعان داشت: در این راستا متهم ۶۳ ساله دستگير و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ محمد‌پور با اشاره به پلمب اين واحد صنفی تصريح كرد: برابر اعلام كارشناسان، ارزش تقريبي کالای كشف شده، ۵ میلیارد ريال است.

وي در پايان با تاكيد بر برخورد قاطعانه پليس با كساني كه بخواهند با احتكار كالا در بازار اخلال ايجاد كنند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مخل نظام اقتصادي، موضوع را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.