×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
مدیریت مصرف برق باید در اولویت قرار گیرد

به گزارش خط گیلان ، «بهمن داراب زاده» مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما گفت: به علت سرمای زمستان، شاهد رشد مصرف گاز در استان و در صورت تداوم مصرف بیش از حد گاز، نيروگاه ها با كمبود سوخت مواجه می شوند و پايداري شبكه برق دچار مشكل خواهد شد. به همين علت همه باید تلاش کنیم تا با اطلاع رسانی صحیح و بهنگام، مصرف بهینه را در بخش برق، گاز و … نهادینه کنیم.

وی با اشاره به پایداری کامل شبکه‌های انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه ای گیلان افزود: هموطنان با اقداماتي ساده مانند خاموش كردن لامپ هاي اضافي در منازل و ادارات و يا كاستن يك درجه  دماي محيط، مي توانند تا ۱۰ درصد مصرف برق و گاز استان را كاهش دهند كه با چنين اقدامات ساده و همكاري مردم، مشكلي در تامين برق وگاز در استان در چند روز سرد سال به وجود نخواهد آمد.

داراب زاده گفت: اقدامات پيشگيرانه و فرهنگسازي جهت جلوگيري از اعمال خاموشي برق ناشي از كمبود سوخت در نيروگاه ها باید به جد پیگیری شود و همه باید احساس تکلیف و همکاری کنیم تا با ایجاد حساسیت در این بخش بتوانیم از اعمال خاموشي ناشي از كمبود سوخت جلوگیری کنیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به فعال بودن ۶  نیروگاه تولید برق در استان گیلان،اضافه کرد:نیروگاه فسیلی: سیکل ترکیبی پره سر، شهید بهشتی لوشان، سیکل ترکیبی گیلان، گیل و آذر ایرانیان، مولد کاسپین، مولد کیسم از نیروگاه های فعال در  استان گیلان می باشند که با سوخت گاز، انرژی برق تولید می کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.