×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حمایت و توسعه صنایع کوچک باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی ، سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان طی نشستی با غلامرضا مرحبا نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی دیدار وگفتگو کرد .

غلامرضا مرحبا نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت : تغيير سريع و گسترده فناوري توليد در دهه‌هاي اخير، لزوم همسویی با نیاز بازارهای مصرف و فاصله‌گرفتن از توليد انبوه در صنايع بزرگ و گرايش به سمت توليدِ انعطاف‌پذير، از لازمه های بنیادین برای راه اندازی و حمایت از صنايع کوچک و متوسط است.

وی خاطر نشان کرد: صنایع کوچک و متوسط در راستای تعامل با صنایع بزرگ و مادر و در قالب يک زنجيره توليد مکمل نیازهای صنعتی کشور هستند و از آنجا که بهره‌وری در صنایع کوچک بیشتر از صنایع متوسط و در صنایع متوسط نیز بیشتر از صنایع بزرگ است، بنابراین حمایت و توسعه آنها باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با اشاره بر لزوم حمایت و توسعه صنایع کوچک، بر تکمیل زیرساختها برای استقرار صنایع کوچک و متوسط تأکید کرد و گفت: حمایت از تشکیل خوشه های صنعتی، مشارکت و همراهی در راه اندازی واحدهای راکد صنعتی، حمایت از صادرات با تشکیل کنسرسیوم های تخصصی تجاری و صادراتی و راه اندازی فن بازارهای منطقه ای، از راهکارهای حمایت گسترده از صنایع کوچک و متوسط است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان خاطر نشان کرد: در سال های اخیر افزایش آگاهی مصرف کنندگان و تغییرات مستمر سلایق و خواسته های مشتریان و مصرف کنندگان، موجب تغییرات مستمر در ساختار تولید شده و از آنجا که صنایع بزرگ به دلایل ساختاری، انعطاف لازم در جوابگویی به نیاز تنوعی بازار مصرف را ندارند، زمینه رشد صنایع کوچک بیش از پیش فراهم شده است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.