به گزارش خط گیلان، به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان؛ سید محسن حسینی که از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ به تماس های مردمی پاسخ داد، ضمن گرامیداشت یازدهم دیماه سی امین سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب گفت: هدف از حضور در این مرکز و پاسخگویی بر خط و تلفنی، بررسی و رفع مشکلات مردمی و تسهیل در خدمترسانی می باشد .
وی با تاکید بر اهمیت حضور مدیران در مرکز ارتباط مردمی ۱۲۲ جهت شنیدن مشکلات مردمی و تلاش بر رفع آن به منظور افزایش سطح رضایتمندی گفت: در هفته های گذشته، در راستای پاسخگویی بر خط مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ ، تنی چند از معاونین شرکت و مدیران امور آبفای شهرستان ها به صورت مستقیم از طریق این سامانه با مردم گفتگو کردند که این برنامه تا پایان سال ادامه دارد.
https://khategilan.ir/?p=15383