×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دانشجویان فرزندان این سرزمین و سرمایه های کشورهستند

به گزارش خط گیلان ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا)؛ دکتر فردین مهرابیان- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این دیدار صمیمی با دانشجویان ضمن گرامیداشت روز دانشجو، گفت: شما دانشجویان فرزندان این سرزمین و سرمایه های این کشور هستید و می بایست مطالبه‌گر باشید و به دور از تنش‌های سیاسی به دنبال حق خود بوده و در راستای تحقق اهداف کلان، دانشگاه ما را یاری نمایند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی و با توجه به شیوع ویروس کرونا مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در تلاش است تا با تمام قوا به حل مشکلات دانشجویان بپردازد و شرایطی را فراهم کند که سلامت جسم و روان شما حفظ شود و از حداکثر امکانات آموزشی، پژوهشی، رفاهی و… برخوردار گردید ،قطعا این مهم زمانی حاصل می شود که بین مجموعه دانشگاه و دانشجویان یک تعامل و همکاری دوجانبه، حکم فرما باشد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده مناسب از امکانات دولتی موجود توسط دانشجویان تاکید کرد: ما تمام تلاشمان را بکار گرفته ایم تا امکانات اولیه را برای رفاه و آرامش شما فراهم کنیم و این شما هستید با حفظ بیت المال و استفاده درست و مناسب می توانید امکان استفاده دانشجویان آینده را از این امکانات فراهم کنید.

این مقام مسوول پس از بازدید از خوابگاه دانشجویی پسرانه بوستان انقلاب و خوابگاه دخترانه شهید فیاض بخش با شنیدن پیشنهادات دانشجویان، با تاکید به رفع هرچه سریعتر برخی از مشکلات دانشجویان خبر داد و گفت: حفظ شان و منزلت دانشجویان دانشگاه برای ما بسیار حائز اهمیت می باشد و ما تمام تلاشمان را بکار خواهیم بست تا در جهت رفاه دانشجویان و رفع مشکلات این گنجینه های ارزشمند، تمام امکانات لازم را در شان دانشجویان فراهم نماییم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تقاضای من از شما فرزندانم این است که با رعایت پروتکل های بهداشتی و خودداری از رفت و آمدهای غیر ضروری در حفظ سلامت خود و خانواده هایتان کوشا باشید.

لازم به ذکر است، در این بازدید عبدالله عموزاد مدیر دانشجویی، غلامرضا عبدالله زاده مدیر فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه نیز حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.