به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود : بر اساس دستورات صادره از سوی شرکت توانیر و در راستای ارائه خدمات بصورت سریع و آنلاین و درراستای تحقق دولت الکترونیک از ابتدای آذر ماه سالجاری تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از طریق نرم افزار “برق من” قابل دریافت است و هیچ گونه مراجعه حضوری پذیرفته نخواهد شد.
محمد اسماعیل هنر مند اضافه کرد : مردم شریف استان می توانند نرم افزار برق من را از نرم افزار کافه بازار یا سایت این شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir دانلود و پس از ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب برق خود ، تمامی خدمات مورد نیاز را از این طریق دریافت کنند .
وی گفت : باوجود شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور این اپلیکیشن کمک قابل توجه به شهروندان برای ماندن در خانه و دریافت خدمات از راه دور خواهد کرد.
مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان در پایان به طرح ملی و مهم برق امید اشاره کرد و افزود : مشترکین کم مصرف در این طرح از برق رایگان برخوردار خواهند شد و همشهریان گرامی می توانند برای آگاهی از قرار گیری در دسته بندی کم مصرف ، خوش مصرف و پر مصرف به قسمت برق امید در نرم افزار”برق من” مراجعه کنند.