×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
ارتقای وضعیت ارتباطی اساس کار مخابرات است

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ، اسماعیل میرغضنفری فرماندار شهرستان بندرانزلی در جلسه رفع موانع مخابراتی که با حضور مدیریت مخابرات منطقه گیلان در محل فرمانداری شهرستان بندرانزلی برگزار شده بود گفت : بندرانزلی بعنوان مقصد گردشگری شناخته شده اما متاسفانه درمکان های عمومی همانند هتل ها ، مهمانپذیرها و مسافر کاشانه ها شبکه اینترنتی پاسخگوی نیازها نبوده و انتظار می رود نسبت به افزایش کیفیت شبکه اینترنتی این شهرستان اقدام فوری صورت گیرد.

وی همچنین تصریح کرد : باتوجه شیوع ویروس کرونا و تغییر رویکرد سیستم آموزش و پرورش از آموزش حضوری به آنلاین ، کندی سرعت اینترنت خانواده ها را دچار مشکل کرده است .

وی در ادامه گفت : برخی از روستاهای این شهرستان فاقد ارتباط تلفنی و اینترنتی مناسبی هستند، درحالی که امروزه مسیر اقتصاد ، معاش و فرهنگ از این راه می گذرد .

میر غضنفری نصب هرچه سریعتر دکل مخابراتی که از قبل جانمایی آن صورت گرفته بود را خواستار شد و افزود : فرمانداری این شهرستان برای برون‌رفت از این مشکل مساعدت لازم را خواهد داشت .

وی اضافه کرد: فرماندار انزلی جهت جلوگیری از سرقت کابل ها ، اصلاح ، تعمیر ، نگهداری و گسترش شبکه های مخابراتی آماده هرگونه همکاری با مخابرات استان است.

علیرضا پارسائی مدیر مخابرات منطقه گیلان نیز دراین جلسه نگهداری از شبکه هوایی را صرف نیرو و انرژی بیشتر دانست و گفت: به‌دنبال کابل گذاری به صورت زمینی هستیم تا صرفه‌جویی بیشتری دراین رابطه داشته باشیم و این امر نیز مستلزم همکاری شهرداری و بخشداری در استفاده از ماشین آلات حفاری می باشد.

علیرضا پارسایی افزود : در برخی نقاط چون پیل علی باغ و تربه گوده پوشش لازم و مناسب مخابراتی وجود ندارد و در صدد ارتقای وضعیت ارتباطی در این مناطق هستیم

وی در ادامه اجرا و توسعه پروژه فیبر نوری را از برنامه‌های در دست اجرا عنوان کرد و گفت : این پروژه به زودی شروع می شود و برای ارتقاء اینترنت آموزش و پرورش و مدارس نیز می توانیم فیبر نوری را در صورت استفاده از تجهیزات حفاری ، بصورت رایگان در اختیار این اداره قرار دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.