×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
“وب سایت برق امید”شرکت توانیر راه اندازی شد

به گزارش خط گیلان ، شرکت توانیر در راستای تحقق اهداف طرح برق امید و آگاه سازی و اطلاع رسانی عمومی در خصوص مزایای این طرح و جلب مشارکت گسترده مشترکین برای همراهی و تعامل، وب سایت برق امید به نشانی www.bargh-omid.ir  راه اندازی کرد.

این گزارش حاکی است در این پایگاه اینترنتی علاوه بر معرفی طرح برق امید اهداف ،برنامه ها ،جداول مصرف ماهانه طرح ، اپلیکیشن مرتبط با طرح و بهره مندی از پانل های خورشیدی نیز معرفی شده اند.

طراحی وب سایت با هدف استفاده مطلوب از فضای مجازی به منظور ارتباط تنگاتنگ با مخاطبان به صورت ساده ،جذاب و تعاملی طراحی شده به نحوی که امکان دریافت نظرات، دیدگاهها،پاسخگویی به پرسش ها ،شرکت در مسابقه و بارگذاری و ارائه جدیدترین اطلاعات و پرسش و پاسخ در زمینه طرح برق امید در نظر گرفته شده است.

این سایت که در مرحله آزمایشی قرار دارد به تدریج و پس از دریافت بازخوردهای مخاطبان به یک سایت کامل و کاربردی در زمینه این طرح تبدیل خواهد شد.

در بخش پایانی این گزارش آمده است ، همزمان با ایجاد این وب سایت،پایگاه اطلاع رسانی اختصاصی راهکارهای مصرف بهینه برق به آدرس www.tavanirpr.ir نیز به صورت تعاملی و با شیوه ای متفاوت با هدف تغییر در نگرش مصرف برق راه اندازی شده که با بیان ساده و کاربردی ،مردم جامعه راهکارهای مصرف بهینه را فرا گیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.