×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، دکتر محمد دوستار در جلسه تکریم از جانبازان، ایثارگران، خانواده شهدا و مفقودالاثر کارمند دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: برگزاری جلسات تکریم از ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا و مفقودالاثر برای ما یک تلنگر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه برای بنده یک افتخار است که در جمع خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان عزیز که شهیدان زنده‌ی دوران ما هستند، حضور پیدا کنم، افزود: یادآوری رفتار، کردار و سیره، جانبازان، ایثارگران و شهدا برای ما آموزنده و یادآور وظایف ماست.

دوستار با اشاره به اینکه آیا روحیه جهادی، ایثار و ازخودگذشتی که در بین رزمندگان وجود داشت به سازمان ها و ادارات منتقل شده است، گفت: الگوهای مناسب همانند، ایثار و ازخودگذشتگی باید به سازمان ها منتقل شود.

وی با تاکید بر اینکه شهدا از بالاترین دارایی خود گذشتند، تصریح کرد: داشتن روحیه جهادی و ایثارگری رمز موفقیت و رسیدن به پیشرفت است و دانشگاه آزاد اسلامی باید در این راه گام بردارد.

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه تا کنون سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نامگذاری نشده است، افزود: درجهت بزرگداشت یاد و نام شهدا، سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.