×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
روستاهای گلشن و جفرود پائین از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان بهره مند خواهند شد

به گزارش خط گیلان ، به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل این شرکت در بازدید از سایت آبرسانی گلشن بندرانزلی اعلام کرد: طی ۳ ماه آینده ، آب روستاهای گلشن و جفرود پائین از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان تامین می شود.

سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در بازدید از سایت آبرسانی گلشن بندرانزلی اظهار داشت: آب روستاهای گلشن و جفرود پائین با جمعیت ۱۷۴۵ نفر از این تأسیسات و تصفیه خانه بزرگ آب گیلان تأمین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت تصفیه خانه بزرگ آب گیلان برای تأمین آب این روستاها مورد مطالعه قرار گرفت افزود: با احداث یک باب مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی ، ایستگاه پمپاژ ، ایستگاه تأمین برق اضطراری (دیزل ژنراتور) و تأسیسات جانبی در سایت گلشن، شاهد پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی این پروژه می باشیم که پیش بینی می شود تا ۳ ماه آینده عملیات اجرایی آن به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان همچنین یادآور شد: آبرسانی به این روستاها از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان تأمین خواهد شد و هزینه اجرای این پروژه ۳۵ میلیارد ریال می باشد که از صندوق توسعه ملی تأمین اعتبار شده است. روستاهای گلشن و جفرود پائین از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان بهره مند خواهند شد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.