×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راه اندازی نهضت احسان و تعاون در گیلان/ این نهضت مانند رزمایش مواسات در راستای کمک به نیازمندان، ایتام و بیماران کرونایی است

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در ویدئوکنفرانس با حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در راستای نشست فصلی با نمایندگان ولی فقیه در استان ها با اشاره به موضوع های این ویدئوکنفرانس اظهار کرد: یکی از موضوع های مطرح شده، راه اندازی نهضت جدید احسان و تعاون است.

وی ادامه داد: نهضت احسان و تعاون مانند رزمایش مواسات در راستای کمک به نیازمندان، ایتام و بیماران کرونایی است.

امام جمعه رشت از راه اندازی نهضت احسان و تعاون همزمان با سراسر کشور در گیلان خبر داد و بیان کرد: به زودی جلسه ارائه راهکارهای کمک به جامعه هدف با حضور مسئولان مربوطه در استان برگزار می شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه توجه به نیازمندان، ایتام و بیماران کرونایی در شرایط اقتصادی جامعه از اهداف راه اندازی نهضت احسان و تعاون است، تصریح کرد: تهیه و توزیع ماسک بین مردم از جمله برنامه ها محسوب می شود.

وی، خواستار مشارکت آحاد مردم در نهضت احسان و تعاون شد و گفت: آنچه که می تواند اینگونه اهداف مقدس را پیش ببرد، مشارکت های مردمی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور از موضوع های ویدئوکنفرانس با ائمه جمعه کشور بود، اظهار کرد: ایجاد زائرسرای استان ها در مشهد مقدس از دیگر موضوع ها بود و در این راستا امیدواریم گیلانی ها بتوانند در مشهد زائرسرا داشته باشند و این امر با کمک خیران تحقق پیدا می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.