×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
ارتباط مستمر و بی‌واسطه بین مردم و مدیران بیمه سلامت با سامانه ۱۶۶۶

به گزارش خط گیلان ،دکتر محمدی افزود: سازمان بیمه سلامت ایران برای ارتباط مستمر و بی‌واسطه بین مردم و مسئولان سامانه ۱۶۶۶را راه‌اندازی کرده است و مخاطبین و مردم می‌توانند شکایات، چالش‌ها، پیشنهادات و نظرات خود را با این سامانه در میان بگذارند تا در اولین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

مطالبات بیمه شدگان

 مدیرکل بیمه سلامت به منظور آشنایی نزدیک با مشکلات و مطالبات بیمه شدگان از اداره بیمه سلامت شهرستان آستانه اشرفیه بازدید و از نزدیک با ارباب رجوع و کارمندان دیدار و گفتگو کرد.

  نسخه نویسی الکترونیکی

دکترمحمدی مدیر کل بیمه سلامت استان دراین بازدید گفت: یکی از برنامه های مهم سازمان اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیکی و تسریع در روند ارائه خدمات به بیمه شدگان می باشد

حذف دفترچه کاغذی

وی خاطر نشان کرد : از مزایای طرح نسخه نویسی الکترونیکی حذف دفترچه کاغذی، استقرار پرونده سلامت، عدالت در سلامت و مدیریت بهینه منابع می باشد که می تواند از هدر رفت بسیاری از هزینه های درمانی جلوگیری نماید.

 رویکرد سلامت محور

  وی افزود: دولت تدبیر و امید با یک رویکرد سلامت محور و با اجرای طرح های ملی بیمه ای در راستای ارتقای شاخص های سلامت گام برمی دارد که درنتیجه باعث ارتقای سطح ارائه خدمات سلامت به بیمه شدگان عزیز ورضایتمندی آنان گردید.

بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم

 دکترمحمدی مدیرکل بیمه سلامت یاد آورشد: مقام معظم رهبری فرمودند: بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است و همه مدیران ، مسئولان و دست‌اندرکاران باید فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند و بیش از حد توان، بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند چون این مردم سزاوار و شایسته بهترین و مطلوب ترین خدمات هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.