×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افزایش ۱۰ درصدی مصرف گاز در گیلان

به گزارش خط گیلان ،به نقل از روابط عمومی گاز گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از مصرف بیش از ۱.۷ میلیارد مترمکعب گاز در سه ماه اول سال جاری در استان، خبر داد وافزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۱۰ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اضافه کرد : حوزه نیروگاهی با مصرف بیش از ۸۲۶ میلیون مترمکعب گاز (۴۸ درصد) بیشترین سهم را از مصرف گاز در استان دارا می باشد و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۴ درصد رشد داشته است.

مهندس اکبر با بیان اینکه در بهار سال جاری مصرف گاز در بخش خانگی با جهشی ۲۹ درصدی به ۶۲۲ میلیون مترمکعب رسید یاد آور شد: کاهش نسبی دمای بهار امسال در مقایسه با سال گذشته و شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی مردم را می توان از عوامل تاثیرگذار در افزایش مصرف گاز بخش خانگی عنوان نمود.

وی همچنین از مصرف ۲۰۴ میلیون مترمکعب گاز در بخش تجاری و صنعتی و ۷۶ میلیون مترمکعب در بخش حمل و نقل در استان خبر داد و گفت: آمار مصرف بخش تجاری و صنعتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد کاهش یافته و این درحالی است که مصرف گاز در بخش حمل و نقل بیش از ۵ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه از برنامه ریزی این شرکت برای تحویل چهار میلیارد و نهصد میلیون مترمکعب گاز تا پایان امسال به حوزه های مختلف مصرف خبر داد و افزود:براساس برنامه ریزی واقدامات انجام شده ،با همکاری مردم به حول قوه الهی مشکلی برای تحویل گاز در حوزه های مختلف مصرف نخواهیم داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.