×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
کرونا ثابت کرد فرهنگ ایثار و گذشت هنوز در جامعه جریان دارد

به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی، در جلسه شورای معاونان این اداره‌کل با تأکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا و درگیری‌های آن هنوز پایان نیافته است، اذعان کرد: مردم و مسئولین در این مدت ثابت کردند که می‌توانند در کنار هم بر این بیماری غلبه کنند.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا ثابت کرد فرهنگ ایثار و گذشت هنوز در جامعه جریان دارد و این موضوع در تمام اقشار جامعه قابل رؤیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: ما به داشتن رهبری فرزانه افتخار می‌کنیم که نگاهی همه جانبه به موضوعات دارند و به شکلی هوشمندانه، تدین و تعقل را با هم در جامعه جاری می‌کنند.

فاضلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پژوهش از محورهای مهم فعالیت هر دستگاه اجرایی است، گفت: ما هم در حوزه فرهنگ و هنر باید توجه بیشتر و موثرتری به این امر نموده و در تمام حوزه‌های فعالیتی خودمان نگاه پژوهش محور داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به در پیش بودن چهلمین سال آغاز دفاع مقدس، اظهار کرد: برای گرامیداشت ایثارگری‌های آن دوران باید از ابزار هنر به بهترین نحو استفاده کنیم و ستاد هنری گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری را تدوین کند.

وی افزود: ما به عنوان نسل بعد از دفاع مقدس باید روایت‌های حاضرین در این حماسه بزرگ را با استفاده از ابزار هنر به شکلی زیبا و فاخر به نسل‌های آینده منتقل کنیم؛ این امر وظیفه سنگین ما است که باید با تمام توان آن را انجام دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.