×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
اعلام شماره حساب مجمع خیرین سلامت استان گیلان برای دریافت کمک های مردمی

به گزارش خط گیلان ، مجمع خیرین سلامت استان گیلان با اعلام شماره حساب این مجمع، از هموطنان ایرانی خصوصا همشهریان گیلانی خواست تا در این مبارزه نفس گیر، یاریگرشان باشد.

دکتر کوچکی نژاد- مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان گیلان در این خصوص گفت:  مبالغ واریزی به حساب این مجمع، صرف تهیه و خریداری تجهیزات و وسایل مورد نیاز بیمارستانها و مراکز بهداشتی برای مقابله با بحران کرونا می شود.

وی یادآور شد: از جمله این  کمک های عمده، علاوه بر  وسایل حفاظتی پزشکان و پرستاران، می توان به تهیه  دستگاه اکو کاردیو گرافی، دستگاه رادیو لوژی پرتابل، دستگاه تنفسی و کمک تنفسی  به تعداد۳۰ عددبه بیمارستان های استان، خریداری یکدستگاه بیماربر الکتریکی  به مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان و تامین غذای پرسنل بیمارستان رازی با هزینه حدود۸۰ میلیون تومان اشاره کرد.

مدیرعامل مجمع خیّرین سلامت، ضمن تقدیر از اقدامات خداپسندانه خیرین سلامت و کمک های نقدی و غیرنقدی مردم،  ابراز امیدواری کرد با کمک خیرین، بتوانیم در مبارزه با این بیماری سربلند بیرون بیاییم.

گفتنی است : اهدای بسته های بهداشتی حفاظت شخصی به کادر بهداشتی مستقر در مراکز جامع سلامت شهر رشت در ایام تعطیلات نوروز نیز از سوی مجمع خیرین سلامت انجام شد.

شماره حساب:     ۶۹۸۷۰۱۸۴۷

شماره کارت:   ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۶۲۷۰۰

شماره شبا:    ۴۷-۷۰۱۸-۰۶۹۸-۰۰۰۰-۱۰۰۰-۱۴۰۱۳۰  به نام مجمع خیرین سلامت استان گیلان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.