×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
چهارشنبه آخر سال در گیلان ۲۵ مصدوم برجا گذاشت

 به گزارش خط گیلان ، دکتر پیمان اسدی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان گفت: اورژانس ۱۱۵ گیلان و ۶۲ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای در این ایام با توجه به چهارشنبه آخر سال آمادگی کامل داشته اند.

وی افزود:چهارشنبه آخر سال در گیلان ۲۵ مصدوم برجا گذاشت که از این تعداد ۴ نفر زن و ۲۱ نفر مرد بودند و بیشترین نواحی آسیب دست و سپس پا و گردن بوده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان خاطرنشان کرد:تعداد ۶ نفر در بیمارستان های استان بستری شدند و ۱۹نفر نیزترخیص شده اند.

دکتر پیمان اسدی بیشترین رده سنی را ۱۰ تا ۲۰ سال عنوان کرد وگفت:تعداد ۹ نفر رده سنی ۱۰ تا ۲۰ سال دچار بیشترین آسیب شده اند و بیشترین وسیله ای که آسیب زا بوده است ترقه عنوان شده است.

رییس فوریتهای پزشکی گیلان به کاهش چشم گیر آمار مصدومین چهارشنبه آخرسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت:این کاهش نتیجه همکاری مردم و ارتباط مستمر با رسانه های جمعی،صدا وسیما،خبرگزاری ها در جهت افزایش آگاهی مردم و کاهش حوادث احتمالی بوده است.

گفتنی است سال گذشته تعداد ۱۳۶ نفر شامل ۱۰۵ مرد و ۳۱ زن در اثر حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال به بیمارستان های استان گیلان مراجعه کرده و مورد مداوا قرار گرفتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.