×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
بازنشستگی و قدردانی مهندس عظیم بلبل آبادی مدیرعامل برق منطقه ای گیلان

به گزارش خط گیلان ،  در بیانیه ای ،خطاب به مسئولین استان گیلان آمده است :رشد و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در گرو شناخت، پرورش و هدایت استعداد های علمی در مسیر بالندگی کشور است. بدون تردید توفیق خدمت در جهت اعتلای کشور و نیل به اهداف مقدس آن، افتخاری است ستودنی و ارزشمند. توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی گیلانیان، موجبات رضایت پرودگار متعال را نیز درپی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم، نهایت استفاده را ببرند. امید است که این چنین بوده باشم. قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نبوده و نخواهد ماند. اکنون که بعد از عمری خدمت در سایه فضل الهی در کنار شما مسئولین عالی قدر خود در تاریخ ۹۸/۱۲/۲۴ به افتخار بازنشستگی نایل می آیم، خشنود و سپاسگزارم. بدینوسیله لازم می دانم از زحمات بی شائبه وموثر همه مسئولان این استان پر افتخار که در امر خدمت رسانی به همشهریان معزز از هیچ کوشش و خودگذشتگی دریغ نکردند سپاسگزاری نمایم. و برای آن بزرگواران از خداوند متعال در استانه سال نو، تندرستی، بهروزی و شادی را طلب نمایم.

 اهالی رسانه

این گزارش حاکی است دربیانیه خطاب به اهالی رسانه آمده است:بدون شک نقش خبرنگاران به عنوان یکی از مهمترین ارکان مردم سالاری دینی در پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی و روشن کردن اذهان عمومی به عنوان مشعل داران توسعه آگاهی، نقشی بی بدیل و بی نظیر است و جامعه به وجود خبرنگارانی که به رغم مشکلات فراوان در راستای آگاهی بخشی تلاش می کنند افتخار می کند. اکنون که بعد از عمری خدمت در تاریخ ۹۸/۱۲/۲۴ به افتخار بازنشستگی نایل می آیم، ارادت خود را از زحمات شما عزیزان در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به موقع و دقیق زحمات همکاران متعهد و متخصص این شرکت در شکوفایی صنعت برق در استان سرافراز گیلان اعلام می دارم و به خود می بالم که همیشه در کنار شما بوده ام. اينجانب ضمن قدرداني از عملکرد تمامی دست اندرکاران اصحاب محترم رسانه و خبرنگاران سراسری و استانی، از انعكاس و انتشار اخبار شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان كمال تشكر و امتنان را دارم و اميدوارم در سايه الطاف الهي در راه تحقق آرمانهاي بلند و الهي ایران اسلامی موفق و مؤيد باشيد.

همکاران شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان

براساس این گزارش دربیانیه خطاب به همکاران شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان آمده است :کنون که بعد از عمری خدمت در سایه فضل الهی در کنار شما همکاران عالی قدر خود در تاریخ ۹۸/۱۲/۲۴ به افتخار بازنشستگی نایل می آیم، خشنود و سپاسگزارم و بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را از زحمات و تلاش های بی وقفه و صادقانه شما همکاران گرامی در دستیابی به اهداف متعالی شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان اعلام می دارم. به حق که این افتخار مدیون ذهن خلاق، تلاش گسترده و عمیق مدیران، متخصصان و همکارانی است که دانش، تخصص و وقت گرانبهای خود را سرمایه‌ای برای سربلندی، رشد، بالندگی و تحقق اهداف متعالی شرکت قرار داده‌اند. یقینا بدون همراهی اعضاء محترم هیأت مدیره، معاونین، مدیران و تعامل سازنده و اقدامات مدبرانه همه همکاران عزیز امروز شاهد پویایی و بالندگی این صنعت نبودیم .
بدینوسیله به رسم یاد بود و به پاس قدردانی از شما همکار گرامی و وظیفه شناس که با الهام از تخصص، تعهد و کاربرد مهارت های لازم کاری، برای پیشرفت شرکت، اهتمام ویژه ورزیدید؛ سپاسگزاری می نمایم.
پیشاپیش فرا رسیدن سال نو را تبریک می‌گویم و از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت را برای خانواده بزرگ شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان خواستارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.