×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
آیین اهدای جهیزیه به ۲۴ نوعروس تحت پوشش بهزیستی گیلان

 به گزارش خط گیلان ، مدیرکل بهزیستی گیلان در مورد اهدای جهیزیه گفت: در شرایط حال حاضر جامعه برگزاری اینگونه برنامه ها به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه و بالا بردن سطح اعتماد به نفس در عموم مردم بسیار حائز اهمیت است .

دکتر نحوی نژاد افزود : این جهیزیه ها بر اساس قرارداد منعقد شده بین اداره کل بهزیستی ، قرارگاه سازندگی بسیج و قرارگاه حمایت اجتماعی بانک انصار و در راستای ایجاد شرایط ازدواج  آسان برای زوج های جوان  به نوعروسان اهدا شد.

وی  با بیان اینکه کالاهای اهدایی یخچال ، پنکه و لوازم آشپزخانه  افزود : قراراست تا نیمه اول سال ۹۹ به ۴۰۰ نوعروس مددجوی بهزیستی گیلان جهیزیه اهدا شود.

 دکتر نحوی نژاد با اشاره به ویروس کرونا گفت : تمام سخن ما پزشکان به شما عزیزان این است تمرکز خود را از نوع ویروس و چگونگی ماندگاری ان در بدن برداشته و از استرس خود بکاهید و فقط به رعایت بهداشت و شستشوی مرتب دست ها و دست نزدن به دهان ، چشم ، بینی و گوش بپردازید .

گفتنی است این آیین  با حضور  دکتر عزیزی مدیریت شعب بانک انصار، سرهنگ ابراهیمی مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ، انساندوست معاون مشارکت های مردمی و جمعی از نوعروسان در محل بانک انصار برگزار شد.  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.