×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
مردم در روز دوم اسفند ماه حماسه دیگری خواهند آفرید

 به گزارش خط گیلان ، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه در خصوص افزایش مشارکت مردم در انتخابات، ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: رسانه بزرگترین ابزار دجالان عالم است و بیشترین سوء استفاده را از آن می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه رسانه های فریبکار استکبار جهانی امروز به شدت و بیش از هر زمان دیگری فعالیت می‌کنند تا جلوی حضور پرشور ملت ایران را در پای صندوق های رای بگیرند افزود: تلاش آنان برای این است که حق نمایان نشود و حقیقت برای مردم جلوه پیدا نکند.

وی با ابراز تاسف از اینکه جبهه حق از رسانه قوی استفاده نمی‌کند،  تصریح کرد: از این رو جبهه حق مظلوم واقع شده است.

حجت الاسلام تسخیری گفت: امروز این رسانه ها هستند که می بایست فعال تر و قوی تر از گذشته در برابر رسانه مستکبران عالم قد علم کنند.

وی بیان کرد: ما پیروزی های مختلفی در جبهه های نظامی، فرهنگی، سیاسی و حتی امروز در جبهه اقتصادی در برابر دشمنان داشتیم که هنوز هم با آنها مقابله و مبارزه می‌کنیم و این نقش رسانه است که این پیروزی ها را پررنگ و جلو بدهد.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه وجه مشترک در انتقال اخبار را نقش رسانه‌ها در انتقال به موقع، دقیق و بهتر خبرها عنوان کرد و افزود: رسانه ای که حق و حقیقت را می تواند درست و به موقع به جامعه نمایان کند موفق تر است.

وی ادامه داد: وقتی ما خوب عمل کنیم دیگر رسانه دشمن با سوء استفاده از این کوتاهی ها نمی تواند فعالیت کند.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) همواره به این موضوع اشاره می کردند که «سلاح تبلیغات برنده تر از سلاح جنگی است» اظهار کرد: اگر رسانه‌های انقلاب اسلامی، نه فقط رسانه جمهوری اسلامی با هم متحد و بروز نشوند و درست فعالیت نکنند آسیب پذیری ما بسیار خواهد بود و اما اگر به موقع اقدام کنند دشمن را در دنیا خوار و ذلیل خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز «رسانه» یک «پایگاه» تاثیر گذار هم در جبهه حق و هم در جبهه باطل است،  خاطر  نشان کرد: باید این پایگاه را پیدا کرده و به دست گرفت.

حجت الاسلام  تسخیری تصریح کرد: امروز رسانه های استکباری فشار آورده اند که مردم ما پای صندوق های رای حاضر نشوند و در هفته های گذشته جوسازی میکردند که ملت در تشییع پیکر سردار دلها حضور نیابند اما دیدیم که مردم چگونه در آن مراسم یوم الله دیگری را خلق کردند و خواهیم دید که در روز دوم اسفند نیز حماسه دیگری خواهند آفرید.

وی بیان کرد: این حضور و مشارکت مردم به دنیا نشان خواهد داد که رسانه هایشان منصفانه عمل نکرده اند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه مردم ایران مردم ناشناخته ای برای دنیا و به ویژه برای استکبار هستند، گفت: ادای تکلیف شرعی، ملی و دینی و نیز انتخاب درست برای رسیدن به یک مجلس قوی دو مسئولیت مهم مردم در این ایام است.

وی ادامه داد: مردم ولایت پذیر، مومن، انقلابی و با بصیرت باید فریب افراد فریبکار را نخورند، از تحلیل ها و فشارها، فضاسازی‌های کاذب عبور کنند  و افراد شایسته را با معیارها و ملاک‌های ارزشی سنجش کرده و افرادی را انتخاب و روانه خانه ملت کنند که به دنبال حق طلبی و مطالبه گری حقوق مردم باشند.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه مدیران قوی و جهادی می توانند کارآمد باشند و مجلس قوی بسازند، افزود: ملت ما یکبار دیگر باید با حضور پرشور خود فضای ملتهب ایجاد شده از سوی رسانه های استکبار را به یک فضای امن انتخاباتی تبدیل کرده و با افتخار در برابر زیاده خواهی آمریکا و استکبار از این پیچ تاریخی عبور کنند.

وی همچنین مشکلات معیشتی، اقتصادی و کوتاهی های برخی مسئولان در رسیدگی به امورات مردم را  دلیلی برای عدم حضور در انتخابات سرنوشت ساز ندانست و اضافه کرد: با توجه به اینکه باید قانون انتخابات اصلاح شود اما یأس و ناامیدی یکی از حربه‌های دشمنان است که می بایست با هوشیاری از این آزمون سربلند بیرون بیاییم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.