×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 7 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
افزایش مشارکت مردم در انتخابات دشمن شکن وغرور آفرین است

به گزارش خط گیلان ، مهدی پارسا در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان در مورد افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: شرایط حساس جامعه به گونه‌ای رقم خورده که انتخابات دوم اسفند برای ما بسیار سرنوشت‌ساز است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان افزود: تلاش استکبار برای دور نگه داشتن ملت ایران از مشارکت و نقش آفرینی در سرنوشت خود بیش از پیش نمایان است.

وی نمونه بارز این تلاش ها را در به شهادت رساندن فرمانده ارشد نظام سردار قاسم سلیمانی در کشور عراق عنوان کرد و گفت:  این اقدام ناجوانمردانه نشان از ضعف استکبار است که در نادرترین اظهار نظرها، ترامپ رئیس جمهور آمریکا خود دستور مستقیم این کشتار را صادر کرد.

پارسا بیان کرد: دشمن هدف بزرگی دارد و آن از بین بردن وحدت ملت ایران و ایجاد شکاف بین ملت و مسئولین است.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌های انقلابی باید برای تمام انقلاب تلاش کنند، تصریح کرد: رسانه ها می بایست با تولید محتوای ارزشی و انقلابی به تحقق گفتمان انقلاب کمک کنند و زمینه را برای افزایش مشارکت مردم در یوم الله دوم اسفند مهیا سازند.

پارسا در ادامه معرفی افراد اصلح به مردم را از طریق رسانه ها ضروری دانست و گفت: مولفه هایی چون داشتن دغدغه خدمت، ولایتمداری، پایبندی به اصول و ارزش های نظام و انقلاب و…از جمله گزینه هایی هستند که می بایست مورد توجه باشند.

وی با تاکید بر شور انتخاباتی و تشویق و امیدآفرینی از سوی رسانه ها به جهت افزایش مشارکت مردم در روز انتخابات اظهار کرد: آگاه سازی و بصیرت افزایی مردم از طریق رسانه‌ها بسیار مهم ضروری است.

پارسا گفت: اصحاب رسانه یکی از عمده کارهایشان این است که با تولید محتوای ارزشی و اعتقادی زمینه را برای افزایش حضور مردم فراهم کنند.

وی با ابراز نگرانی از اینکه رسانه‌های ما نباید با وام گرفتن از جریانات فرد یا دستگاه های اجرایی به سمت و سویی خاص متمرکز شوند، افزود: رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و نباید به خاطر منافع کسی از بیان حق و دفاع از حقیقت کوتاه بیایند.

پارسا اظهار کرد:  رسانه‌ها باید از مسئولان حال حاضر و حتی از کاندیداهایی که خودشان را در محل تجربه و آزمون قرار می‌دهند مطالبه‌گری داشته باشند و نشان دهند که چقدر می‌توانند صدای ملت باشند.

وی با بیان اینکه باید وصیت نامه سردار سلیمانی که تمام وجودش وقف اسلام، انقلاب و ولایت بود سرلوحه کار تمام مدیران، مسئولین و مردم باشد، افزود: رسانه انقلابی که در دایره انقلاب جای دارد باید کارهای موثری برای تشویق و ترغیب مردم و همچنین انتخاب فرد اصلح و تعیین سرنوشت ملت انجام ‌دهد.,

وی در بخش پایانی از رسانه های استان تشکر کرد وافزود: افزایش مشارکت مردم در انتخابات دشمن شکن وغرور آفرین است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.