×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 24 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
یکی از وظایف مسئولان خدمت رسانی به مردم و پاسخگویی به درخواست های آنان است

 به گزارش خط گیلان، استاندار گیلان، معاون استاندار ، جمعی از مدیران کل، مدیران ستادی استانداری و رئیسان بانک های استان از صبح امروز (جمعه) تا پیش از برگزاری نماز جمعه، در مصلی امام خمینی(ره) رشت مستقر شدند و بدون واسطه با شهروندان گفت و گو کرده و برای رفع مشکلات مطرح شده از سوی آنان، دستورات لازم را صادر کردند.

استاندار گیلان در جریان ملاقات مردمی در مصلی رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به یقین یکی از وظایف سازمان ها، نهادها و بخش های دولتی خدمت رسانی به مردم و پاسخگویی به درخواست های آنان است.

دکتر ارسلان زارع ادامه داد: به مدیران، معاونان و روسای ادارات در سراسر استان تاکید کردم که روزهای سه شنبه پاسخگوی مراجعه کنندگان باشند و از ماموریت ها و مرخصی های غیر ضروری در این روز، خودداری کنند.

وی با یادآوری اینکه به مناسبت های مختلف همچون دهه فجر و هفته دولت ، میز خدمت با برنامه ریزی و اطلاع رسانی در اماکن عمومی مانند مساجد و مصلی که محل مراجعه مردم است برگزار می شود ، افزود: هدف از اجرای این برنامه، گفت وگوی چهره به چهره مردم با مسئولان دستگاه های اجرایی و مدیران رده بالای استان است.

دکتر زارع بر لزوم توسعه دولت الکترونیک جهت تسریع در روند بررسی مشکلات مردم و کاهش مراجعات آنان به دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: باید ضمن شفافیت در انجام امور و تسهیل ضوابط ، شرایطی مهیا کنیم تا مراجعه حضوری به حداقل ممکن برسد.

وی حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آنان را وظیفه مسئولان دانست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.