×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سامانه‌ی مدیریت و ارزیابی خدمات برق توانیر (سمات)

 به گزارش خط گیلان ، شهروندان گرامی؛ سامانه‌ی مدیریت و ارزیابی خدمات برق توانیر (سمات) در راستای اجراي ماده (۲۵) قانون ارتقاي سلامت نظام اداري و مقابله مقابله افزایش رضایت ذینفعان و رعایت حقوق شهروندان در نظام اداری راه‌اندازی شده است و مطابق قوانین، مقررات و ضوابط به شکایات و درخواستهای مردم در حوزه‌ی خدمات برق رسیدگی می کند. چنانچه از نحوه‌ی ارایه‌ی خدمات، نقض قوانين و مقررات و عدم انجام وظيفه از سوی مسئولین شرکتهای توزیع نیروی برق یا شرکتهای برق منطقه‌ای شكايتي داشته و خواهان رسيدگي و احقاق حق در زمینه‌های مربوطه می‌باشید و یا از سوء جريانات اداري نظير اخذ رشوه، سوء استفاده از مقام و یا موقعیت اداری، تضييع اموال عمومي و دولتي، وجود فساد و جرم و يا ديگر تخلفات اداري اطلاعاتي دارید، مي‌توانید موضوع را از طریق “سمات” اعلام نمايید تا وفق ضوابط و مقررات به آن رسيدگي شود. شایان ذکر است شکایات و درخواستهای ثبت شده جهت رسیدگی به شرکتهای مرتبط ارسال و پاسخ لازم پس از بررسی از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

مزید استحضار مطابق بند ۲ از ماده (۱۲) منشور حقوق شهروندی در نظام اداری (موضوع مصوبه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۵ شورای عالی اداری)، هر فردی در همه‌ی مراحل رسیدگی اداری حق استفاده از وکیل را دارد و باید از مهلت کافی جهت تنظیم و تکمیل پرونده، ارائه ادله، معرفی شهود یا پاسخ به مطالب مطرح شده علیه خود برخوردار باشد.
آدرس سمات:
https://www.tavanir.org.ir/samaat

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.