×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
ازبرگزیدگان مسابقات انشاء دانش آموزی تجلیل شد

به گزارش خط گیلان ،نادر جهان آرای در این همایش که در سالن اجتماعات دبیرستان استعدادهای درخشان ناحیه یک رشت برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه ارتقای فرهنگ ترافیک اظهار داشت: گیلان با توجه به پیشرو بودن در کارهای فرهنگی همواره به عنوان یک استان گردشگر پذیر مطرح است و آموزه های فرهنگ ترافیک می تواند سلامت افراد را تأمین کند.

وی با اشاره به اجرای طرح اجباری شده استفاده از کمربند ایمنی برای اولین بار در گیلان گفت: مسلماً اجرای طرح همیاران پلیس که با حضور ۱۴ هزار دانش آموز در تمامی مقاطع تحصیلی اجرا می شود؛ می تواند در کاهش سوانح رانندگی موثر باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان برای ارتقای فرهنگ ترافیک در ۳۷۰ مدرسه دوره دوم متوسطه پسر و همچنین ۸۰ مدرسه ابتدایی حاشیه راههای برون شهری برنامه های آموزشی فرهنگ ترافیک و همچنین بسته های آموزشی و فرهنگی اجرا و توزیع شده است.

جهان آرای با اشاره به زیبایی های استان، تعدد سفرها و تراکم بالای جمعیت استان، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در تمامی سطوح خواستار شد.

سرهنگ محمدپور فرمانده پلیس راه استان گیلان هم در این همایش با اشاره به اهمیت آموزش فرهنگ ترافیک در مدارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶ هزار و ۶۰۰ دانش آموز، آموزش های ترافیکی را فرا گرفته اند. وی با بیان فوت ۳۷۳ نفر از ابتدای امسال تاکنون به علت حوادث رانندگی اظهار داشت: طرح تحلیل تصادفات در فاز اول در ۶۳ مدرسه اجرا می شود.

در پایان این مراسم، از ۲۴ اثر برگزیده همایش ارتقای ترافیک تقدیر شد. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.