×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حمله به پایگاه نیروهای آمریکا گوشه کوچکی از عزم جمهوری اسلامی است

به گزارش خط گیلان ، سید ولی‌الله عظمتی در گفتگویی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار والامقام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شماری از همرزمانش که در حمایت از ولایت و ملت شریف ایران جان خود را نثار کردند، اظهار داشت: سردار سلیمانی چهره درخشان مقاومت اسلامی و نماد هنر ایستادگی در برابر مستکبران آمریکایی، متجاوزان صهیونیستی و تروریست‌های منطقه بود و خون این سردار افتخارآفرین، الهام‌بخش مقاومت در سراسر جهان اسلام است.

فرمانده اسبق سپاه رشت با تاکید بر اینکه حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دل همه مسلمانان و مستضعفین جهان را التیام بخشید تصریح کرد: حرکت پاسداران غیور در عملی کردن وعده فرمانده سپاه در مراسم تشییع سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اقدامی تحسین برانگیز و قابل تامل است.

عظمتی با تاکید بر اینکه در سایه قدرت دفاعی ایران به اقتدار و عزت دست یافته‌ایم، گفت: ما امروز با داشتن قدرت دفاعی که به‌همت جوانان این مرز و بوم به آن دست یافته‌ایم، می‌توانیم حق خودمان را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه انهدام بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در خاک عراق نشان از توان بالای دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: اقدام صبح امروز سیلی محکمی بود که رزمندگان و سپاهیان به نمایندگی از ملت ایران به استکبار زدند.

فرماندار اسبق رشت با بیان اینکه ملت ایران همواره در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها مدافع و حامی سپاه پاسداران انقلاب است، افزود: آثار از بین رفتن استکبار و دشمن کاملا مشهود است به‌طوری که نشانه‌های نصرت الهی و وعده‌های خداوند در حال تحقق است.

فرمانده اسبق سپاه رشت حاج قاسم سلیمانی را بزرگترین عامل امنیت در عراق، سوریه و همه عالم دانست و تصریح کرد: تنها راه عقب راندن و ادب کردن و متقاعد کردن دشمن ستمگر و ظالم این است که قدرت، عظمت و عزت ببیند تا جرأت آن را نداشته باشد تا مرتکب جنایت شود.

وی با انتقاد از ادعای برخی افراد سازشکار و فریب خورده در داخل کشور که به موشک نیازی نداریم و باید با دنیا با منطق و ادبیات صحبت کرد گفت: افرادی که دم از سازش می‌زنند یا واقعا نمی‌فهمند یا اینکه می‌فهمند و به‌دلیل همراهی با آن‌ها لب به چنین سخنانی می‌گشایند.

عظمتی با تاکید بر اینکه تاکنون کشوری در مقابل وحشی‌گری‌ها و تجاوزات آمریکایی‌ها جرأت اقدام متقابل و جدی نداشته است افزود: با حرکت دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد فصل نوینی از شکست ابهت پوشالی آمریکا شدیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.