×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
شبکه های انتقال، فوق توزیع و توزیع از پایداری کامل برخوردارند

 به گزارش خط گیلان، عظیم بلبل آبادی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان و رئیس کارگروه تخصصی انرژی و آب پدافند غیر عامل استان گیلان در شانزدهمین جلسه این کارگروه گفت: در سالیان گذشته بارش های سنگین برف و افزایش دمای متوسط را شاهد بودیم که با توجه به نوع ، مدت زمان بارش و میزان افزایش، این تغییرات بی ارتباط با تغییرات شرایط اقلیمی و آب و هوایی استان گیلان نمی تواند باشد.

بلبل آبادی با اشاره به تجربه شرکت در مواجهه با چنین بحران هایی، گفت: در بارش های چند روز اخیر که حجم آن قابل توجه هم بود، تمامی اکیپ های فنی، عملیاتی، تجهیزات و ماشین آلات شرکت به حالت آماده باش قرار دارند تا بتوانیم در صورت وقوع بحران، در اسرع وقت آن را مدیریت کنیم و از وقوع اتفاقات و حوادث احتمالی جلوگیری کنیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه استان گیلان ، استانی حادثه خیز است، گفت: در استان گیلان با بحران های مختلفی در زمینه های رانش زمین، بارش فراوان برف و باران، افزایش بی سابقه دما و … روبه رو هستیم که در طول چند سال گذشته بی سابقه بوده است.

وی افزود: با مدیریت دانشی که در شرکت ایجاد شده و با توجه به مستندات موجود، اقدامات قبل، حین و پس از بحران شناسایی و احصا شده و در آمادگی کامل به سر می بریم و خواهیم توانست هر گونه بحران احتمالی را کنترل کنیم.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.