×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ثبت‌نام بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی آغاز شد

 به گزارش خط گیلان ،حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی- رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در نشست خبری بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی گفت: ثبت‌نام ازدواج دانشجویی از آبان ماه آغاز شد و  تا پایان آذر ماه ۹۸ ادامه دارد.

وی ادامه داد: فعلا محدودیتی برای ثبت‌نام اعلام نمی‌کنیم، با توجه به آنچه از دستگاه‌های حامی مانند دفتر رهبر معظم انقلاب و سایر حامیان سراغ داریم، ان‌شاءلله بتوانیم پاسخگوی همه ثبت‌نام کنندگان باشیم.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها  تاکید کرد: زوج‌هایی که تاریخ عقد آنها از یکم فروردین ماه سال ۹۷ تا ۳۰ آذرماه سال ۹۸ است، می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی اظهار داشت: ملاک شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی، دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در زمان عقد است و در مواردی که هر دو زوج دانشجو هستند، فقط یکی از آنها به‌عنوان داوطلب اصلی ثبت‌نام کند.

وی یادآور شد: دانشجویان لازم است تا یک هفته پس از ثبت‌نام، مدارک لازم را جهت تائید به دفتر نهاد دانشگاه یا دفتر نهاد استان مربوطه ارائه کنند تا ثبت‌نام آنها قطعی شود.

این مقام مسوول ادامه داد: در دانشگاه‌هایی که دفتر نهاد وجود ندارد، دانشجویان پس از ثبت‌نام، مدارک لازم را جهت تائید به رابط فرهنگی دانشگاه که از طرف ستاد ازدواج تعیین شده ارائه  کنند.

وی گفت: زوج‌های دانشجو برای ثبت‌نام تا پایان آذر ماه فرصت دارند به پایگاه اینترنتی  ezdevaj.nahad.ir  مراجعه کنند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها،  یادآور شد:  اولین دوره ازدواج دانشجویی سال ۷۶ در دانشگاه شهید بهشتی آغاز شد و تاکنون بیش از ۵۰۰هزار زوج در آن شرکت کرده‌اند و این طرح نیز طی سال‌های اخیر در قالب “طرح همسفر تا بهشت”، اجرایی می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.