×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 7 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بیمه اجباری از ۱۳ آبان ماه اجرایی خواهد شد

به گزارش خط گیلان ، دکتر نوروزیان مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت در حاشیه همایش هفته بیمه سلامت استان گیلان در رشت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خط گیلان گفت : از روز دوشنبه این هفته ۱۳ آبان ماه قطعاً بیمه اجباری آغاز خواهد شد و در این راستا درخواست های افرادی که از طریق دفاتر پیشخوان وصول می شود به سامانه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ارجاع می‌شود، آنها یک ماه فرصت دارند تا بررسی های لازم را انجام دهند.

دکتر نوروزیان افزود: اگر فرد در دهک های یک دو و سه قرار گرفته باشد به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار خواهد گرفت و اگر در دهک چهارم قرار بگیرد با پرداخت ۵۰ درصد هزینه تحت پوشش قرار می گیرد و در دهک های بعدی از ۵ به بعد هزینه‌های بیمه افراد باید از سوی خودشان پرداخت شود .

وی اضافه کرد: بیمه اجباری یکی از دستاوردهای نظام است همه افراد فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای بر اساس طرح بیمه اجباری تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت آنگاه با اشاره به آمار مرکز آمار کشور گفت : حدود ۱۰ درصد از جمعیت کشور فاقد پوشش بیمه هستند بنابراین بهتر است همه افراد فاقد پوشش بیمه ای از این فرصت استفاده کنند و تحت پوشش بیمه سلامت قرار ‌گیرند.

وی آ نگاه مدیریت منابع و مصارف را مهم خوند مهم خواند و افزود: مدیریت منابع و مصارف نباید باعث افزایش پرداخت هزینه‌ها از جیب مردم باشد .

وی اضافه کرد :هزینه های ضروری و اجتناب ناپذیر برای درمان مردم باید پرداخت شود اما کسانی که از بضاعت مالی برخوردار هستند باید در تامین منابع شرکت کنند

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت در بخشی دیگر با اشاره به تعامل بسیار خوب مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان گفت : اداره کل بیمه سلامت استان گیلان از استان های خوب ما است و دلیل این توفیقات نیز تعامل بسیار خوبی است که بین مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان و سایر سازمانهای بیمه گر ، دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مسئولان برقرار است.

وی افزود: از برگزاری جلسات متعدد دکتر اکبری مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان با انجمن‌های علمی، بیمارستان‌های دولتی و خصوصی و دیگر مسئولان ومراگز ذیربط با خبر باخبر هستیم ، لذا عملکرد ایشان در این حوزه ارزشمند است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.