×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

 به گزارش خط گیلان ،آیت الله رسول فلاحتی در یادواره ۱۰۱ شهید والامقام دهستان کسمای شهرستان صومعه سرا در مسجد امام موسی کاظم(ع) با تسلیت ایام اربعین، رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی که در تاریخ معاصر شکل گرفت، بعثتی عظیم پس از بعثت پیامبر خدا(ص) است.
وی به تاثیر انقلاب اسلامی پس از بعثت پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی بعثتی بود که نظام پوشالی ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را محو و دنیای قدرت طلب غرب و شرق را متلاشی کرد.
امام جمعه رشت با بیان اینکه هرگز در خیال قدرت های سطله جو نمی گنجید که انقلاب اسلامی در ایران اتفاق بیفتد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ادامه دهنده بعثت پیامبر(ص) است.
آیت الله فلاحتی به نفوذ معنوی انقلاب اسلامی بین ملت ها اشاره کرد و گفت: آنچه در انقلاب اسلامی زایش یافته و دنیای معاصر را تحت تاثیر قرارداده باید در بعثت پیامبر اسلام(ص) جست و جو کرد.
وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی با مکانیزم و رفتاری جدید در معادلات بشری به افول قدرت های سلطه گر پرداخته است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به افول موریانه ای آمریکا، بیان کرد: پس از متلاشی شدن اتحاد جماهیر شوروی، امروز روسیه خود را مدیون جمهوری اسلامی می داند.
آیت الله فلاحتی، صبر و تقوا را دو ویژگی جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: صبر و تقوا تنها در درون جامعه و امت اسلامی یافت می شود.
وی با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس با نگاه و گفتار نافذ امام(ره) به جبهه ها رفتند، اظهار کرد: خانواده شهدا از تقدیم جوانان خود برای حفظ انقلاب اسلامی پشیمان نیستند و این امر برای قدرت های استکباری دردآور است.
امام حمعه رشت به اعمال تحریم ها و فشارهای استکبار جهانی علیه ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: اگر تحریم های مذکور علیه هر کشوری اعمال می شد آن را متلاشی می کرد.
آیت الله فلاحتی، اقتدار جمهوری اسلامی را در سایه صبر و تقوا دانست و بیان کرد: ایران اسلامی با اقتدار در برابر قدرت های پوشالی ایستاده است.
وی با بیان اینکه فرشتگان الهی ملت ایران را حمایت می کنند، تصریح کرد: خداوند در قرآن وعده داده هر امتی از خداوند حمایت کنند از او پشتیبانی می کند.
نماینده ولی فقیه در گیلان به حضور بیش از ۱۵ میلیونی جمعیت در اربعین حسینی(ع) اشاره کرد و یادآور شد: هیچکدام از رسانه های غربی سر دادن ندای لبیک یا حسین(ع) را انعکاس ندادند.
آیت الله فلاحتی با تاکید براینکه ملت ایران در سایه صبر و تقوا به اقتدار رسیده است، خاطرنشان کردد: اگر صبر و تقوا داشته باشیم ملتی در تراز جامعه اسلامی خواهیم شد.
وی بر توجه مسئولان به خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: به همه متولیان عرض می کنم در برابر خانواده شهدا زانوی تواضع بزنید.
امام جمعه رشت، شهیدان را منشا اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: خود را مدیون خانواده شهدا می دانیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.