×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
بازدید نماینده ولی فقیه در گیلان از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی سپیدرود رشت

 به گزارش خط گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در جریان بازدید تعدادی از واحدهای تولیدی فعال، نیمه فعال و راکد مستقر در شهرک صنعتی سپیدرود رشت در راستای نامگذاری رونق تولید توسط رهبر معظم انقلاب در سال ۹۸ اظهار کرد: به همه اهالی گیلان این نوید را می دهم که مدیرانی با نشاط و با اراده قوی در استان داریم.

وی ادامه داد: طی بازدیدی که از بعضی واحدهای تولیدی به عمل آمد و وضعیت فعالیت آنها را مشاهده کردیم، جای خوشحالی دارد و امیدوارکننده است.

امام جمعه رشت، افق های آینده اقتصاد گیلان را بسیار روشن عنوان کرد و افزود: البته با توجه به شرایط حاکم داخلی و خارجی که برای کشور به وجود آمده، به طور طبیعی یکسری مشکلات پیش روی تولیدکنندگان قرار دارد و مسئولان که همراه بودند این مسائل را مشاهده کردند و شنیدند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امیدوارم مشکلات واحدهای تولیدی گیلان در آینده نه چندان دور برطرف شود، تصریح کرد: بعضی از مشکلات واحدهای تولیدی استان مربوط به کشور است و باید از طریق دولت و دستگاه قضا برطرف شود.

وی با ابراز امیدواری در برطرف شدن مشکل واحدهای تولیدی استان توسط مسئولان مربوطه، یادآور شد: سال جاری را مقام معظم رهبری رونق تولید نامگذاری کردند و بر آن تاکید داشتند و امیدوارم با تلاش مسئولان و تولیدکنندگان این امر به ثمر برسد.

نماینده ولی فقیه در گیلان ضمن بازدید از شرکت های گیل راد تولیدکننده سیم و مفتول مسی، تالک ایرانیان تولیدکننده بطری آلومینیومی، توان تن خزر تولیدکننده لوازم پزشکی، یک شرکت تولید لباس و شرکت در حال احداث نیروانا تولیدکننده پلیمرهای گیاهی واقع در شهرک صنعتی سپیدرود رشت با مدیران این واحدها درباره وضعیت تولید و مشکلات پیش روی آنها گفت و گو کرد.

علی اکبر اوسط مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان، احمدعلی شهیدی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان و میرشمس مومنی زاده فرماندار رشت در بازدید مذکور آیت الله فلاحتی را همراهی کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.