×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
نیازمندان خاموش جامعه نیاز به حمایت همگانی دارند

، در این دیدار ابتدا هوشنگ رضوان پناه مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان گیلان با اشاره به سوابق و قدمت کارهای خداپسندانه مردم گیلان گفت: از نمونه های بارز فرهنگ والای مردم سلحشور و خداباور استان گیلان ، پیشتاز بودن در باقیات و صالحات است.

وی افزود: ایجاد و تاسیس اولین پرورشگاه و اولین آسایشگاه و اولین مراکز حمایتی از نیازمندان در این استان ،نشانگر نوع دوستی و درک بالای خداباوری مردم گیلان است و در تداوم این روند نیز انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان گیلان از سال ۱۳۷۲ در این استان ایجاد شد .

رضوان پناه اضافه کرد : از شهریور ماه سال ۱۳۹۴ با حدود چهار دهه تجارب کاری در بهزیستی، آسایشگاه و پرورشگاه به عنوان خادم در انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان گیلان منصوب شدم و در بدو ورود از نابسامانی ها و انباشت بدهی های معوقه نهراسیدم بلکه با فعالیت های شبانه روزی و تلاش های همکاران خوب و همراهی خیرین و نیکوکاران استانی، کشوری و حتی خارج از کشور به لطف خداوند با شفاف سازی امور مالی و بروز رسانی ترازهای مالی ،اعتماد سازی شد . وهم اکنون انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان گیلان بدهی معوق ندارد و سیستم مالی این انجمن بر اساس اعلام حسابرسی انجام شده از تهران به عنوان نگین انجمن های کشور معرفی شده است.

رضوان پناه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به این مطلب که نیازمندان خاموش جامعه نیاز به حمایت جدی دارند،گفت: در حال حاضر حدود ۳۳۰۰ نفر از بیماران کلیوی تحت پوشش این انجمن هستند که از این تعداد هزار و ۲۷۰ نفر بیمار دیالیزی هستند و ۱۶۰۰ نفر پیوند کلیه ، اعم از پیوند مرگ مغزی و پیوند زنده هستند .

وی اضافه کرد:طی ۵ سال گذشته بدون دریافت بودجه دولتی با همراهی خیرین و نیکوکاران،بخشی از مشکلات آنان را کاهش دادیم و این روند همچنان تداوم دارد.

رضوان پناه در مورد ساماندهی اوضاع در انجمن گفت: بر اساس برنامه‌ریزی و ساماندهی کارها از بدو ورود نیازمندترین افراد مورد شناسایی قرار گرفتند به کسانی که تحت پوشش سازمان بهزیستی یا کمیته امداد حضرت امام(ره) نبودند و هیچ پناهی جز خدا نداشتند ،به این قشر در حد توان کمک شد و هزینه‌های دارویی، دندانپزشکی، آزمایشگاه ،  تحصیل فرزندان ،تعمیر مسکن و سایر هزینه های جانبی  در حد توان مورد حمایت قرار گرفتند از جمله می توان به اهدای سبد کالا به  ارزش ۸۰۰ میلیون تو مان یاد کرد .

وی اضافه کرد: سبد کالا شامل برنج ،گوشت قرمز، مرغ و حبوبات قندو شکر، مواد شوینده، البسه و سایر ملزومات است که روند این حمایت در اعیاد مختلف و مناسبت ها همچنان ادامه دارد .

وی یاد آور شد: مردم امانت داران خود را به خوبی می‌شناسند و بر اساس اعتماد و اطمینان هرگز نیازمندان خاموش را تنها نخواهند گذاشت لذا از همه این عزیزان تشکر و قدردانی می کنم و خواستار تداوم حرکت های آنان هستم.

این گزارش حاکی است خانم پورنصرالله مدیر روابط عمومی شرکت فراورده های نفتی استان گیلان طی سخنان کوتاهی از رضوان پناه مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان گیلان و مجموعه همکاران این انجمن به خاطر کارهای خداپسندانه و رسیدگی و توجه به نیازمندان خاموش تشکر و قدردانی کرد و گفت: از قدیم گفتند که شنیده ها را باید از نزدیک دید لذا از همه عزیزان ، همه توانمندان ، همه خیرین و همه کسانی که عاشق خدمت به مردم و نوع دوستی هستند دعوت می کنم که با حضور در این انجمن ،همراهی و همکاری کنند تا ان شاءالله، با جاری شدن سیل همراهی و همکاری های مردمی بخشی از نیازهای اساسی نیازمندان خاموش تامین شود و مشکلات آنان تا حد ممکن کاهش یابد.

گفتنی است در این دیدار احسانی رئیس انبار نفت ،حسن‌پور رئیس ناحیه مرکزی رشت ،قاسمی رئیس سی ان جی ،خانم مسعودی کارشناس طرح تکریم ،خانم میرزایی مسئول آموزش عمومی ،خانم عمویی  از همکاران روابط عمومی به اتفاق خانم پورنصرالله مدیر روابط عمومی شرکت فراورده های نفتی استان گیلان حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.