×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
امروز ملت های آزاده دنیا تمام امیدشان به ایران است

به گزارش خط گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در یادواره ۱۶۶ شهید شهرستان آستارا در مسجد آبروان شهر آستارا با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) اظهار کرد: امام سجاد(ع) می فرماید که اگر ملتی به کرامت برسد می تواند دنیا را اداره کند و امروز این سخن امام(ع) توسط ملت ایران عملیاتی شده است.
وی در ادامه آستارا را مانند چابکسر، لوشان و انزلی در چهار سوی گیلان پیشانی استان عنوان کرد و افزود: از دیرباز آستارا شیعیان دلداده به اهل بیت(ع) داشته و در بین مسلمانان آسیای میانه تاثیرگذار بوده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شاهان ایران به ویژه دوره قاجار و پهلوی بخش هایی از کشور را سر قمار جدا کردند، خاطرنشان کرد: آخرین منطقه ای که از ایران جدا شد بحرین بود که در زمان شاه خبیث پهلوی اتفاق افتاد.

آیت الله فلاحتی، آل جهود و حکومت بحرین را ابومنشار دنیای اسلام دانست و بیان کرد: سران عربستان و بحرین شمشیر و اره به دست گرفتند و مسلمانان را می کشند.

وی، آستارا را دروازه ورود به اروپا ذکر کرد و گفت: آستارا محل تلاقی تمدن ها است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز متحول ترین کشور در کره زمین است، تصریح کرد: تمام تحلیلگران جهانی اعتراف می کنند جمهوری اسلامی ایران معادله گردان دنیا است.

آیت الله فلاحتی به تلاش مکرون مکار رئیس جمهور فرانسه برای دیدار بین روسای جمهور ایران و آمریکا در حاشیه سازمان ملل اشاره کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری خط قرمز را بیان فرمودند که مذاکره ای با آمریکایی ها نمی کنیم و هیچ مذاکره ای انجام نمی شود.

وی با بیان اینکه نگاه تمام مسلمانان دنیا امروز به ایران است، اظهار کرد: امروز تمام پایگاه های نظامی آمریکا در نقاط مختلف دنیا در دسترس موشک های نقطه زن جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه رشت به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند آن را با خاک یکسان می کنیم، اشاره کرد و افزود: سخن مذکور ارعاب نیست بلکه ریشه در عمق اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.

آیت الله فلاحتی، آمریکایی ها را مکار و حیله گر دنیای معاصر خواند و بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به گیلان بیان کردم آمریکا را در برجام آزمایش کردید و اکنون نباید به اروپایی های یدک کش آمریکا اعتماد کنید.

وی با بیان اینکه ملت ها امروز به این باور رسیدند که ایران اسلامی می تواند دنیا را راهبری کند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دست دوستی به طرف همه دراز کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، عزت ملت ایران را در سایه درایت مقام معظم رهبری دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب توانسته کرامت ملت ایران را در دنیا حفظ کند.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه ملت ایران به دلیل سرنگونی پهپاد آمریکایی به کرامت رسیده است، خاطرنشان کرد: امروز ملت های آزاده دنیا تمام امیدشان به ایران است و این برای مردم ما عزت است.

وی بر طنین انداز شدن یاد و خاطره شهیدان در بین جوانان و نسل امروز تاکید کرد و یادآور شد: عزت، اقتدار، معنویت و کرامت انسانی ملت ایران در سایه خون شهدا تحقق پیدا کرده است.

امام جمعه رشت، خواستار ترویج فربضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد و اظهار کرد: امروز امر به معروف و نهی از منکر از جهاد در جبهه بالاتر است.
آیت الله فلاحتی بر راه اندازی کریدور سبز شمال – جنوب از مسیر آستارا تاکید کرد افزود: عملیاتی شدن کریدور مذکور می تواند پاسخگوی بخشی از آلام مردم منطقه به ویژه بیکاری جوانان باشد.
پس از برگزاری یادواره شهدا، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت الله فلاحتی در مسجد آبروان آستارا اقامه شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.