×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
آیین تکریم و معارفه معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان

به گزارش خط گیلان ،دکتر ارسلان سالاری – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آیین تکریم و معارفه معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، حوزه معاونت توسعه دانشگاه را از حساس ترین و پرکارترین حوزه های دانشگاه عنوان کرد.
دکتر سالاری در ادامه برای رفع مسایل و مشکلات پیش رو در دانشگاه، استفاده از نظرات کارشناسی کارکنان را، مهم ترین قدم ذکر کرد.
وی در ادامه بابرشمردن خدمات ارزنده دکتر محمدتقی آشوبی – معاون پیشین حوزه توسعه دانشگاه، از زحمات وی تقدیر کرد و ضمن معرفی دکتر عباس صدیقی نژاد – بعنوان سرپرست جدید حوزه توسعه دانشگاه،خدمات ارزنده و  برجسته وی را در زمان تصدی پست ریاست مرکز آموزشی درمانی دکتر حشمت رشت، بیان کرد.
سرپرست دانشگاه در پایان به منظور اصلاح ساختارهای آموزشی و درمانی ، رفع مشکلات و کمبودها، همت، همدلی و هم اندیشی تمامی پرسنل دانشگاه را خواستار شد.
دکتر محمدتقی آشوبی – معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا و یاران صدیقش از روسای پیشین و جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان به جهت اعتمادی که در طول مدت خدمت به وی داشتند، تقدیر کرد.
وی در ادامه با ارایه گزارشی از عملکرد حوزه توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از تمامی کارکنان مدیریت های تابعه این حوزه به منظور همراهی، همدلی و ارایه عملکرد مناسب، قدردانی کرد.
دکتر عباس صدیقی نژاد – سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ضمن تقدیر از زحمات معاون پیشین حوزه توسعه، اظهار داشت: این مسوولیت امانت است و  سعی بنده در این است که امانت دار خوبی باشم.
وی در ادامه به منظور پیشبرد اهداف دانشگاه علوم پزشکی گیلان، همت ، همکاری و همدلی بیش از پیش کارکنان دانشگاه را خواستار شد.
حجت الاسلام علی اسماعیلی – مسوول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ضمن تقدیراز زحمات معاون پیشین توسعه دانشگاه، تصدی پست سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه را به دکتر عباس صدیقی نژاد تبریک گفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.