×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
آمادگی گیلان برای استقبال از مهر

به گزارش خط گیلان،نادر جهان آرای مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در جلسه ناظران پروژه مهر با اشاره به لزوم آمادگی هر چه بیشتر همه ارکان آموزش و پرورش در استقبال از یک سال تحصیلی باشکوه گفت: مدیران موظفند نسبت به تزیین مدارس و به ویژه تهیه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و نصب آن در مکان مناسب و همچنین رنگ آمیزی و تعمیرات ضروری کلاس ها اقدام کنند که بخش مهمی از آن به اتمام رسیده است.

وی حضور خانواده ها را همراه با دانش آموزان در مدرسه نوستالژی والدین در دوران تحصیل دانست و گفت: دوربین هایی که لحظه لحظه ورود دانش آموزان به ویژه پایه اولیها را در مدارس ثبت می کنند، نشان از سنگینی وظایف مدیران آموزش و پرورش برای آماده سازی مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: در بازگشایی مدارس از مقامات استان و شهرستان ها برای حضور در جشن سال نو تحصیلی دعوت می شود.

رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان گیلان نیز در نشست ناظران پروژه مهر گفت: با امضای مدیرکل آموزش و پرورش استان، ۳۴ نفر از ناظران بر روند ثبت نام ها و پیشرفت پروژه مهر در مناطق مختلف نظارت دارند و به صورت مستمر از مدارس بازدید می کنند. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.