×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 7 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

به گزارش خط گیلان ، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان گیلان در حاشیه برگزاری این رقابت ها در جمع خبرنگاران گفت: در این دوره از مسابقات ۴۰ ورزشکار از پنج شهر رشت، انزلی، صومعه سرا، لاهیجان و رامسر شرکت داشتند.

ایمان دلیل حیرتی افزود: این دوره از مسابقات در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در مسیر کنار گذر انزلی به مسافت ۵۰ کیلومتر به صورت چهار دور رفت و برگشت و به مناسبت روز المپیک و با شعار حفظ تالاب، حفظ حیات برگزار شد.

وی اضافه کرد: در پایان از هر رده سنی سه نفر اول انتخاب شدند که در رده سنی جوانان امیرحسین حیاتی از رشت، محمد بخشنده از انزلی و پویا حسینی از رشت به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی بزرگسالان نیز محمد بهزادی از رامسر (به صورت میهمان) وحید آذریان از صومعه سرا و علیرضا رهنما به صورت آزاد شرکت کرده بود که توانستند مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کنند.

همچنین محمد یوسفی از رامسر، هوشنگ امینی از لاهیجان و حسنی نیا از بندرانزلی در رده پیشکسوتان توانستند مقام‌های اول تا سوم را در این دوره از رقابت‌ها کسب کنند.

دلیل حیرتی با اشاره به سابقه ی برگزاری این مسابقات گفت: اولین دوره ی این مسابقات با شرکت ۳۸ نفر در رشت  و دومین دوره ی این مسابقات نیز با شرکت بیش از ۵۰ نفر در رامسر برگزار شده بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.