به گزارش خط گیلان ، دکتر علی اکبری مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان به اتفاق هیئت همراه در تداوم بازدید و دیدار از ادارات بیمه سلامت شهرستان ها از این اداره بیمه سلامت و دفاتر پیشخوان شهرستان لاهیجان بازدید کردند .
بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان گیلان ،مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان در این بازدیدها ضمن دیدار و گفت و گو با ارباب رجوع ،چگونگی رعایت حقوق شهروندی ونحوه انجام خدمت رسانی به مردم را مورد تأکید قرار دادند .
دکتر اکبری در این بازدید دفاتر پیشخوان دولت را به عنوان پیشانی ادارات بیمه سلامت خواند و افزود: اگر این دفاتر خوب کار کنند در اصل بیمه سلامت خوب کار کرده است و در روند اجرای کارهای مردم تسریع میشود و رضایتمندی مردم افزایش مییابد.
این گزارش حاکیست در بخش پایانی این دیدار در نشستی با رئیس و پرسنل اداره بیمه سلامت شهرستان لاهیجان راهکارهای تسریع در ارائه خدمات به مردم ارائه شد.