×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط گیلان ، دبیر هیأت فوتبال استان گفت: دومین مرحله از انتخاب نفرات نهایی تیم ملی فوتبال جوانان کشور در سه گروه برگزار می‌شود که دو فوتبالیست گیلانی در گروه اول و دو فوتبالیست دیگر این استان نیز در گروه سوم این اردو حضور می‌یابند.

فرزاد سیری افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون فوتبال، اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان کشور در گروه اول از بیستم تیر ماه در تهران آغاز می‌شود که مهدی مهدوی و آرین عشرتی از استان گیلان، در این مرحله از اردو حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: اردوی اتنخابی تیم ملی فوتبال جوانان کشور در گروه سوم نیز که با حضور بازیکنان حاضر در اردوهای قبلی و به خصوص نفرات اعزام شده به مسابقات روسیه خواهد بود، از تاریخ ۲۴ تیر در تهران برپا می‌شود که محمدرضا محرمی و مهدی هاشمی نژاد دو فوتبالیست شایسته استان گیلان، در این مرحله از اردو حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: گروه اول از اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان کشور که دو گیلانی در آن حضور خواهند یافت، به مدت سه روز و اردوی انتخابی گروه سوم نیز به مدت یک هفته زیرنظر کادر فنی تیم ملی در تهران ادامه می‌یابد و در پایان این مرحله از اردو نیز نفرات برتر از سوی کادر فنی انتخاب و به مرحله بعدی اردوی تیم ملی فوتبال جوانان کشور راه خواهند یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.