به گزارش خط گیلان ، در اين بازديدها دکتراکبری ضمن دیدار صمیمی با کارکنان ،ازنزدیک نحوه ارائه خدمات به بیمه شدگان وفرآیندهای تخصصی ، پروژه نسخه نویسی الکترونیک وپیشرفت مراحل کار، حقوق شهروندی وطرح تكريم ارباب رجوع و نقاط ضعف وقوت فرآیندهای ارائه خدمات را مورد بررسي قرار دادند.
در ادامه با حضور رئيس اداره و پرسنل شهرستانها نتايج بازديد و راهكارهاي مناسب جهت برطرف شدن مشكلات مطروحه بررسی شد و تسریع در روند خدمت رسانی به مردم مورد تاکید قرار گرفت.
https://khategilan.ir/?p=590