×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 7 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

به گزارش خط گیلان ، فرزاد سیری دبیر هیات فوتبال استان گفت: از سوی فدراسیون فوتبال، اسامی تیم های شرکت کننده در لیگ های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید اعلام شد که بر این اساس، هشت تیم از گیلان در قالب چهار باشگاه در این رقابت ها حضور می یابند

وی افزود: در رقابت های فوتبال لیگ قهرمانی نونهالان باشگاه های کشور، استان گیلان دو سهمیه دارد که تیم های شهرداری رشت و ملوان بندرانزلی به عنوان نمایندگان این استان در این لیگ حضور می یابند.

وی اضافه کرد: همچنین در رقابت های لیگ نوجوانان کشور، سه تیم گیلانی حضور خواهند یافت که تیم های سپاهان گیلان، ملوان نوین بندرانزلی و شهرداری رشت نمایندگان این استان در این لیگ خواهند بود.

وی ادامه داد: در رقابت های لیگ دسته اول جوانان کشور نیز، تیم فوتبال دخانیات گیلان به عنوان نماینده این استان حضور خواهد یافت و در رقابت های لیگ برتر جوانان کشور ملوان بندرانزلی به عنوان نماینده گیلان شرکت خواهد کرد.

دبیر هیات فوتبال استان گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های لیگ امیدهای کشور نیز تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به عنوان تنها نماینده استان گیلان در این دوره از رقابت ها حضور خواهد یافت و به مصاف رقبای خود می رود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.