×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر

به گزارش خط گیلان ، در نهمین روز از فاز اجرایی بسیج ملی کنترل فشار خون در گیلان (۲۶خردادماه) و در راستای گسترش اطلاع رسانی بسیج ملی کنترل فشار خون در گیلان و جلب مشارکت مردم، رژه خودرویی بسیج ملی کنترل فشار خون با حضور بیش از ۵۰ دستگاه خودرو نقلیه عمومی، امدادی و انتظامی در رشت اجرا شد.

این برنامه به همت کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (روابط عمومی دانشگاه، شبکه بهداشت رشت، معاونت درمان و بهداشتی دانشگاه) و با مشارکت سازمان هلال احمر، شهرداری و شورای شهر رشت، پلیس راه گیلان، نیروی انتظامی استان، اورژانس ۱۱۵ و فرمانداری رشت و سازمان تاکسیرانی، در سطح شهر رشت ( مسیر خیابان پرستار، میدان فرهنگ، میدان شهرداری)  برگزار شد.

فاز اجرایی طرح بسیج ملی کنترل فشار خون همزمان با سراسر کشور از ۱۸ خرداد ماه در گیلان نیز شروع شد و تا پایان ۱۵ تیرماه ۹۸ ادامه دارد. پی نوشت: اطلاع از ابتلا به بیماری فشار خون بالا  در روند درمان، کنترل و پیشگیری از بروز بیمارهای قلبی و مغزی تاثیر بسزایی دارد لذا از همه مردم گیلان در گروه سنی ۳۰ سال به بالا، زنان باردار و بیماران دارای نارسایی کلیه، دعوت می شود در طرح ملی کنترل فشار خون شرکت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.