×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
۲۵۶ مدرسه در گیلان توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شد

به گزارش خط گیلان ، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این تعداد پروژه مدرسه سازی در قالب یک هزار و ۱۸۹ کلاس درس با مبلغ حدود ۱۰۸ میلیارد تومان توسط خیرین ساخته شده است.

وی افزود: در این مدت، ۵۰ قطعه زمین به مساحت حدود ۹۹ هزار و ۲۶۳ مترمربع و شش ساختمان به مساحت حدود یک هزار و ۳۰۰ مترمربع از سوی خیرین اهدا شده است.

وی تعداد پروژه‌های در دست اجرا یا مطالعه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس توسط خیرین را ۵۴ پروژه با ۱۹۸ کلاس درس عنوان و خاطر نشان کرد: در سال ۹۹ – ۹۸، ۳۰ پروژه شامل ۱۱۴ کلاس درس به اتمام می‌رسد.

علی دقیق آنگاه با اشاره به برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گیلان در ۳۰ خرداد ماه سال جاری در شهرستان لاهیجان تصریح کرد: این جشنواره با رویکرد افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیرین مدرسه ساز در هتل شهرزاد لاهیجان برگزار می‌شود.

وی تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان گیلان را از جمله برنامه‌های این جشنواره عنوان و تصریح کرد: در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گیلان، حدود ۵۴ نفر از خیرین مدرسه ساز تجلیل می‌شود.

وی افزود: در ۲۰ جشنواره گذشته خیرین مدرسه ساز، گیلان در تحقق تعهدات رتبه سوم کشوری و در جشنواره بیستم، رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده که مجموعه نوسازی مدارس، آموزش و پرورش گیلان و مجمع خیرین مدرسه سازبا همراهی و همدلی خیرین توانستند به این موفقیت دست یابند.

وی اضافه کرد: میزان تعهدات جشنواره بیستم، خیرین مدرسه ساز استان گیلان، ۲۱ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ، ۷۰ درصد تحقق یافته که به این دلیل استان گیلان رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

دقیق با بیان اینکه در زمان حاضر، ۱۹۳ خیر مرد، ۶۲ خیر زن و ۳۴ شرکت خصوصی با نوسازی مدارس استان گیلان همکاری دارند، اظهار داشت: انجام کارهای خیر در همه ادیان به ویژه در دین مبین اسلام بسیار سفارش شده است.

وی خیرین را مایه خیر و برکت در جامعه دانست و اضافه کرد: خیرین مدرسه ساز با هدف کسب رضایت و خدمت به جامعه و مردم خدمات فراوانی ارائه می‌دهند که نامشان ماندگاراست.

گفتنی است : استان گیلان دارای بیش از ۳۹۱ هزار دانش آموز است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.