×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 7 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

مهدی پارسا عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به‌ضرورت هم‌افزایی اصحاب رسانه برای تحقق شعار سال، اظهار کرد: کارگروه ویژه رسانه‌ای رونق تولید در سازمان بسیج رسانه گیلان تشکیل‌شده و جلسات منظمی را برای تبیین سیاست‌های رونق تولید دارد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه محور پیشرفت و تعالی جامعه هستند، افزود: رسانه پل ارتباطی مردم و مسؤولین و تریبون نخبگان و فرهیختگان بوده و برای کیفی بخشی محتوایی رسانه‌ها باید برنامه‌ریزی شود.

مسؤول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به تشکیل انجمن بانوان روزنامه‌نگار و خبرنگار این استان تصریح کرد: از برنامه‌های پرمحتوا و کیفی صنوف مطبوعاتی، حمایت و پشتیبانی می‌کنیم و معتقدیم صنوف بهترین جمع برای پیگیری فعالیت‌های رسانه و حمایتی از اصحاب رسانه است.

پارسا با بیان اینکه هیئت ورزشی اصحاب رسانه ویژه خواهران نیز راه‌اندازی شد، گفت: مدیریت امور خواهران سازمان بسیج رسانه بیش از ۱۵ عنوان ویژه‌برنامه را تا پایان امسال اجرایی می‌کند.

به گفته وی، با درخواست ۸۳ نفر از فعالان رسانه استان‌های گیلان، مازندران و گلستان و جمعی از خبرنگاران شمالی فعال در مطبوعات تهران، اتحادیه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران حاشیه خزر در سازمان بسیج رسانه گیلان راه‌اندازی شده و هیئت مؤسس، به‌زودی مجمع نخست این اتحادیه را برای تصویب اساسنامه پیشنهادی و انتخاب هیئت‌رئیسه برگزار می‌کنند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه فراخوان هیئت مؤسس برای عضوگیری از علاقه‌مندان برای حضور در مجمع نخست اتحادیه مذکور تا پایان خردادماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این اتحادیه با پنج کمیسیون تخصصی کشاورزی، صنعت، امور خبرنگاران، سواد رسانه‌ای و راهبردی پیشرفت و تعالی فعالیت می‌کند و صنفی فعال در حوزه مطالبات مردمان شمال کشور است.

پارسا با اشاره به میزبانی رشت، لنگرود و یا رودسر از نخستین مجمع عمومی اتحادیه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران حاشیه خزر، تأکید کرد: نخبگان و فرهیختگان رسانه‌ای از استان‌های مذکور و استان تهران که علاقه‌مند به فعالیت بیش‌ازپیش رسانه‌ای در حوزه اخبار و رویدادهای استان‌های حاشیه خزر هستند به این مجمع دعوت می‌شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.